ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰ پنج شنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۴
فروشگاه اینترنتی اِی تی بازار
اصفهان-خیابان شیخ بهایی-بعد از چهارراه اردیبهشت
بن بست ۴۲-ساختمان ۵۲۰-طبقه اول-واحد ۷
تلفن های تماس:۳۲۳۷۰۵۹۱ – ۳۲۴۰۴۵۲۳ – ۳۲۴۰۴۵۲۲ – ۰۳۱
ساعات کار:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ – ۱۷ الی ۲۰
پنج شنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۴
پاسخ به سوالات متداول
-
مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟
خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود. برای اینکه مشتری بتواند قبل از اینکه خریدش رو انجام بدهد، با چند کلیک ساده از مشخصات محصول به طور کامل اطلاع پیدا کند و بعلاوه میتونه قیمت و شرایط محصول رو با جاهای دیگر مقایسه کند. بعلاوه، در خرید اینترنتی شما خرید رو انجام می دهید و جنس رو جلوی درب منزل خودتان تحویل می گیرید.
- چگونه می توانم به سایت ATBAZAR اطمینان کنم؟
یکی از اصلی ترین فاکتورها، نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که از مکانیزم های اصلی توسعه اعتماد مشتریان است. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تایید است به نمایش درمی آید.
فاکتور دوم پرس و جو از فروشندگان همکار می باشد، که صحت و اعتبار ما را تایید می کنند.
- آیا ارسال کالا درب منزل امکان پذیر است؟
بله به شیوه های مختلف پستی در سراسر کشور و همچنین در اصفهان که به صورت پیک موتوری انجام می گیرد.
- من نمی توانم پس از پر کردن فرم عضویت ،عضوشوم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید.
لطفا مرورگر خود را تغییر دهید. در غیر این صورت از طریق آنلاین چت از پشتیبان راهنمایی بگیرید.
- چگونه می توانیم خرید کنیم؟
روش گام به گام خرید در صفحه ”راهنمای خرید“ توضیح داده شده است. حتما این صفحه را مطالعه کنید.
- در اطلاعات خریدار،چراکد پستی و کد ملی من تائید نمی شود؟
کد پستی و کد ملی حتما باید معتبر و ده رقمی باشد. برای دسترسی به کدپستی باید از یکی از قبوض خود استفاده کنید.
- از کجا مطمئن شوم خرید من ثبت شده است؟
پس از تکمیل اطلاعات و فرایند خرید، کد پیگیری به شما داده می شود که با موفقیت عملیات خرید شما ثبت شده است و در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس می گیرند.
در صورت عدم دریافت کد پیگیری حتما با فروشگاه تماس بگیرید.
- اگر کالای مورد نظر من در سایت نبود آیا امکان تهیه آن وجود دارد؟
اگر کالای مورد نظر شما در سایت نبود از طریق بخش ” تماس با ما “ کالای خود را درخواست کنید تا در صورت امکان ، مقدمات فراهم نمودن آن انجام شود.
- چگونه می توانم محصول مورد نظر خود را انتخاب کنم؟
با انجام دو راه این کار قابل انجام است:
- از منوی فهرست سایت وارد دسته بندی مورد نظر شوید، محصول خود را پیدا کرده و پس از باز کردن صفحه محصول، دکمه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید.
- از قسمت پایین یا پابرگ سایت هم می توانید دسته محصول مورد نظر را انتخاب کنید و پس از پیدا کردن محصول مورد نظر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
- آیا امکان اینکه در هنگام خرید، سفارش را به آدرس دیگری ارسال شود وجود دارد؟
بله- ارسال به آدرس دیگری را انتخاب کنید و مشخصات و آدرس تحویل گیرنده را پر کنید.
- مدت ارسال سفارشات چگونه است و ایا امکان ارسال سریع سفارش وجود دارد ؟
سفارشات ۴۸ ساعته تحویل واحد پستی می شود . سفارشات پیشتاز ۲۴-۷۲ ساعت کاری بعد از تحویل به واحد پستی و سفارشات سفارشی ۲ الی ۷ روز کاری بعد تحویل خریدار خواهد شد .
- راههای ارتباطی با شما از چه طریق می باشند؟
تلفن ۰۳۱۳۲۴۰۴۲۲۲ – ۰۳۱۳۲۴۰۴۵۲۳ – ۰۳۱۳۲۳۷۰۵۹۱